Es liegt noch viel Schnee am Dreizehntenhorn.Zuviel Schnee,zu weicher Schnee,Lawinengefahr? - Raron Heliport fotogalerij bij Panoramio

Bekijk enkele pagina Fotogalerij Raron Heliport
Bekijk originele foto (nieuw venster)
Burgener Norbert, 24 November 2010