valle spoletana da montefalco..e ghimo e beve un bo de sagrantino noo??? dio bbono.... - Foligno Airport fotogalerij bij Panoramio

Bekijk enkele pagina Fotogalerij Foligno Airport
Bekijk originele foto (nieuw venster)
minciotti mauro, 24 July 2011